HENKEL

IMPACT

ACADEMY

powered by Schwarzkopf PRO

Brand Equity, czyli budowanie wartości marki

DLACZEGO WŁAŚNIE MY?

Dowiesz się tego, czego o rynku nie powie Ci nikt inny

Spotkasz liderów branży z wieloletnim stażem

Zyskasz bezcenne doświadczenia

Być może odpowiesz na pytanie o pomysł na zawodową przyszłość

Nie będziesz się nudzić.

Z całą pewnością!

Kiedy?

Gdzie?

O której?

Środa, 11.05.2022

Online

18:00

APLIKUJ, JEŚLI

Studiujesz lub jesteś świeżo po studiach na kierunkach: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia, Psychologia Biznesu, Finanse i Rachunkowość

Jesteś osobą energiczną, poszukującą nowych wyzwań

Masz umysł i oczy szeroko otwarte… na wiedzę

Myślisz o pracy w Henkel Polska

Chcesz, aby drzwi perspektyw stanęły przed Tobą otworem

CZYM JEST IMPACT ACADEMY?

Rynkowa świadomość. Podążanie za trendami lub wręcz ich wyznaczanie. Budowa silnej, niezależnej marki, która odnajduje się na wielu płaszczyznach branży. Tym zajmujemy się w Henkel od 1876 roku, czyli od momentu powstania firmy. I tą właśnie, tworzoną od 140 lat merytorykę, połączoną z niesłabnącym biznesowym zacięciem, chcemy przekazać kolejnym pokoleniom. Przede wszystkim tym, które swoje kariery właśnie zaczynają.


Henkel Impact Academy to nie tylko okazja do zrozumienia zasad funkcjonowania rynku w każdym jego aspekcie. To nie tylko szansa na pierwsze zawodowe doświadczenia. To przede wszystkim poszerzenie i zmiana perspektywy. To inne, NOWE spojrzenie na otaczający nas i ciągle ewoluujący świat marki.


Seria cyklicznych webinarów skierowanych do studentów ma na celu zwiększyć świadomość środowiska akademickiego w tematach, o które na uniwersyteckich salach trudno.

Henkel Impact Academy

Czego się dowiesz?

Z czym kojarzy Ci się słowo "equity"? Czy same nie nasuwają się tu skojarzenia z “quality” i “quantity”? Nie ma w tym w sumie przypadku - słowo to łączy w sobie i jakość, i ilość, przede wszystkim w kontekście czasowym.


Jak więc rozumieć Brand Equity? Czy jako synergię dwóch, skrajnie trudnych do połączenia wartości? Być może jako rolę marki wynikającą z wpływu rynku oraz wymagań klientów? A może jako wszystko naraz?


Tego wszystkiego dowiesz się już 11 maja, podczas ‘Brand Equity, czyli… budowanie wartości marki w długim terminie’ - pierwszego webinaru z serii Henkel Impact Academy. Podczas spotkania zajmiemy się kwestiami takimi jak:

  • Chcesz wiedzieć, jak rozwija się brand, który zostaje w świadomości konsumenta na lata
  • Zależy Ci przy tym na faktach, liczbach i statystykach, podanych jednak w zajmujący, niekonwencjonalny sposób
  • Pragniesz poznać ludzi, dla których doskonałość pracy to pasja, ale też nieprzerwanie realizowana misja?

Wpłyń na swoją przyszłość razem z Henkel Impact Academy i… wypłyń na szerokie wody kariery. Cała naprzód!

  • Wartość marki z perspektywy klienta, czyli… także Twojej
  • Świadomość a wizerunek marki. Co liczy się bardziej?
  • Wartość marki w ujęciu finansowym. Innymi słowy: jak sukces przekształcić w zysk?
  • Istota piękna, czyli jak Schwarzkopf Professional zapracowało na swoją markę?
  • Brand Equity. Jak TY to rozumiesz?

Odwiedź nas! Wspólnie poznamy uroki… kariery.

POZNAJ EKSPERTÓW

JAREK SZENDERA

Zawsze zaskoczony tym, kiedy myśli o tym, ile lat przebywa w jednej firmie, ale wynika to z tego, że bardzo lubi swoją pracę i uważa ją za najfajniejszą w organizacji. Działa na trzech płaszczyznach i zajmuje się (o dziwo!) profesjonalnymi produktami do włosów:

- W międzynarodowym marketingu, odpowiadając za Brand Development i prowadząc międzynarodowe projekty dla Authentic Beauty Concept

- Lokalnie, prowadząc poprzedni Authentic Beauty Concept oraz będąc szefem działu szkoleń i edukacji

MAGDALENA WIECZOREK

Ekspertka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych przedsiębiorstwach. W Henkel Polska kieruje działaniami marketingowymi marek Schwarzkopf Professional i jest członkiem międzynarodowych grup projektowych zarządzających działaniami strategicznymi marek w skali globalnej. Doradca w praktyce strategii oraz budowania brand equity. Ekspertka w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli Sensu Istnienia Marki. Laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018 i 2019.

Brand Manager & PPS Manager w Henkel Polska

Head of Marketing w Schwarzkopf Professional

Dołącz już dziś!