HENKEL
IMPACT
ACADEMY
powered by Schwarzkopf PRO
Brand Equity, czyli budowanie wartości marki
DLACZEGO WŁAŚNIE MY?
Dowiesz się tego, czego o rynku nie powie Ci nikt inny
Spotkasz liderów branży z wieloletnim stażem
Zyskasz bezcenne doświadczenia
Być może odpowiesz na pytanie o pomysł na zawodową przyszłość
Nie będziesz się nudzić.
Z całą pewnością!
Kiedy?
Gdzie?
O której?
Środa, 11.05.2022
Online
18:00
APLIKUJ, JEŚLI
Studiujesz lub jesteś świeżo po studiach na kierunkach: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia, Psychologia Biznesu, Finanse i Rachunkowość
Jesteś osobą energiczną, poszukującą nowych wyzwań
Masz umysł i oczy szeroko otwarte… na wiedzę
Myślisz o pracy w Henkel Polska
Chcesz, aby drzwi perspektyw stanęły przed Tobą otworem
CZYM JEST IMPACT ACADEMY?
Rynkowa świadomość. Podążanie za trendami lub wręcz ich wyznaczanie. Budowa silnej, niezależnej marki, która odnajduje się na wielu płaszczyznach branży. Tym zajmujemy się w Henkel od 1876 roku, czyli od momentu powstania firmy. I tą właśnie, tworzoną od 140 lat merytorykę, połączoną z niesłabnącym biznesowym zacięciem, chcemy przekazać kolejnym pokoleniom. Przede wszystkim tym, które swoje kariery właśnie zaczynają.
Henkel Impact Academy to nie tylko okazja do zrozumienia zasad funkcjonowania rynku w każdym jego aspekcie. To nie tylko szansa na pierwsze zawodowe doświadczenia. To przede wszystkim poszerzenie i zmiana perspektywy. To inne, NOWE spojrzenie na otaczający nas i ciągle ewoluujący świat marki.
Seria cyklicznych webinarów skierowanych do studentów ma na celu zwiększyć świadomość środowiska akademickiego w tematach, o które na uniwersyteckich salach trudno.
Henkel Impact Academy
Czego się dowiesz?
Z czym kojarzy Ci się słowo "equity"? Czy same nie nasuwają się tu skojarzenia z “quality” i “quantity”? Nie ma w tym w sumie przypadku - słowo to łączy w sobie i jakość, i ilość, przede wszystkim w kontekście czasowym.
Jak więc rozumieć Brand Equity? Czy jako synergię dwóch, skrajnie trudnych do połączenia wartości? Być może jako rolę marki wynikającą z wpływu rynku oraz wymagań klientów? A może jako wszystko naraz?
Tego wszystkiego dowiesz się już 11 maja, podczas ‘Brand Equity, czyli… budowanie wartości marki w długim terminie’ - pierwszego webinaru z serii Henkel Impact Academy. Podczas spotkania zajmiemy się kwestiami takimi jak:
Wpłyń na swoją przyszłość razem z Henkel Impact Academy i… wypłyń na szerokie wody kariery. Cała naprzód!
Odwiedź nas! Wspólnie poznamy uroki… kariery.
POZNAJ EKSPERTÓW
JAREK SZENDERA
Zawsze zaskoczony tym, kiedy myśli o tym, ile lat przebywa w jednej firmie, ale wynika to z tego, że bardzo lubi swoją pracę i uważa ją za najfajniejszą w organizacji. Działa na trzech płaszczyznach i zajmuje się (o dziwo!) profesjonalnymi produktami do włosów:
- W międzynarodowym marketingu, odpowiadając za Brand Development i prowadząc międzynarodowe projekty dla Authentic Beauty Concept
- Lokalnie, prowadząc poprzedni Authentic Beauty Concept oraz będąc szefem działu szkoleń i edukacji
MAGDALENA WIECZOREK
Ekspertka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych przedsiębiorstwach. W Henkel Polska kieruje działaniami marketingowymi marek Schwarzkopf Professional i jest członkiem międzynarodowych grup projektowych zarządzających działaniami strategicznymi marek w skali globalnej. Doradca w praktyce strategii oraz budowania brand equity. Ekspertka w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli Sensu Istnienia Marki. Laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018 i 2019.
Brand Manager & PPS Manager w Henkel Polska
Head of Marketing w Schwarzkopf Professional
Dołącz już dziś!