HENKEL
IMPACT
ACADEMY
powered by Schwarzkopf PRO
Zrównoważony marketing - trend czy
must-have współczesnych przedsiębiorstw?
BEZPŁATNY WEBINAR
DLACZEGO WŁAŚNIE MY?
Dowiesz się jak buduje się marketing globalnych produktów
Poznasz case, który zrewolucjonizował marketing w branży beauty
Zyskasz bezcenne doświadczenia
Być może odpowiesz na pytanie o pomysł na zawodową przyszłość
Nie będziesz się nudzić.
Z całą pewnością!
Poznasz Magdę i Jarka - ekspertów Schwarzkopf Professional i Henkel
Kiedy?
Gdzie?
O której?
Środa, 18.05.2022
Online
18:00
APLIKUJ, JEŚLI
Studiujesz lub jesteś świeżo po studiach na kierunkach: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia, Psychologia Biznesu, Finanse i Rachunkowość lub jesteś zainteresowana/wany szeroko pojętym marketingiem
Masz umysł i oczy szeroko otwarte… na wiedzę
Chcesz, aby drzwi perspektyw stanęły przed Tobą otworem
POZNAJ EKSPERTÓW
JAREK SZENDERA
Zawsze zaskoczony tym, kiedy myśli o tym, ile lat przebywa w jednej firmie, ale wynika to z tego, że bardzo lubi swoją pracę i uważa ją za najfajniejszą w organizacji. Działa na trzech płaszczyznach i zajmuje się (o dziwo!) profesjonalnymi produktami do włosów:
- W międzynarodowym marketingu, odpowiadając za Brand Development i prowadząc międzynarodowe projekty dla Authentic Beauty Concept
- Lokalnie, prowadząc poprzedni Authentic Beauty Concept oraz będąc szefem działu szkoleń i edukacji
MAGDALENA WIECZOREK
Ekspertka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych przedsiębiorstwach. W Henkel Polska kieruje działaniami marketingowymi marek Schwarzkopf Professional i jest członkiem międzynarodowych grup projektowych zarządzających działaniami strategicznymi marek w skali globalnej. Doradca w praktyce strategii oraz budowania brand equity. Ekspertka w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli Sensu Istnienia Marki. Laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018 i 2019.
International Brand Development Manager & Professional Partner Services Manager w Henkel
Head of Marketing w Schwarzkopf Professional
CZYM JEST IMPACT ACADEMY?
Rynkowa świadomość. Podążanie za trendami lub wręcz ich wyznaczanie. Budowa silnej, niezależnej marki, która odnajduje się na wielu płaszczyznach branży. Tym zajmujemy się w Henkel od 1876 roku, czyli od momentu powstania firmy. I tą właśnie, tworzoną od 140 lat merytorykę, połączoną z niesłabnącym biznesowym zacięciem, chcemy przekazać kolejnym pokoleniom. Przede wszystkim tym, które swoje kariery właśnie zaczynają.
Henkel Impact Academy to nie tylko okazja do zrozumienia zasad funkcjonowania rynku w każdym jego aspekcie. To nie tylko szansa na pierwsze zawodowe doświadczenia. To przede wszystkim poszerzenie i zmiana perspektywy. To inne, NOWE spojrzenie na otaczający nas i ciągle ewoluujący świat marki.
Seria cyklicznych webinarów skierowanych do studentów ma na celu zwiększyć świadomość środowiska akademickiego w tematach, o które na uniwersyteckich salach trudno.
Henkel Impact Academy
Czym jest zrównoważony marketing?
Jak uważasz - czym dokładnie?
Wpłyń na swoją przyszłość razem z Henkel Impact Academy i… wypłyń na szerokie wody kariery. Cała naprzód!
A zatem…
Trend czy must-have?
Must-have czy trend?
Aplikuj, a odpowiedź ze strony specjalistów w swoim fachu uzyskasz już niebawem.
A może pojęcie takie jak zrównoważony marketing w praktyce nie istnieje lub ze względu na specyfikę rynku po prostu nie ma racji bytu?
Tajemniczą naturę zjawiska postaramy się rozwikłać (wspólnie z zastępem rynkowych ekspertów) już 18 maja o godz. 18:00 - w trakcie drugiego webinaru z serii Henkel Impact Academy: pt. Zrównoważony marketing - trend czy must-have współczesnych przedsiębiorstw?
Czym jeszcze zajmiemy się podczas zbliżającego się spotkania?
Dołącz już dziś!