HENKEL

IMPACT

ACADEMY

powered by Schwarzkopf PRO

Zrównoważony marketing - trend czy

must-have współczesnych przedsiębiorstw?

BEZPŁATNY WEBINAR

DLACZEGO WŁAŚNIE MY?

Dowiesz się jak buduje się marketing globalnych produktów

Poznasz case, który zrewolucjonizował marketing w branży beauty

Zyskasz bezcenne doświadczenia

Być może odpowiesz na pytanie o pomysł na zawodową przyszłość

Nie będziesz się nudzić.

Z całą pewnością!

Poznasz Magdę i Jarka - ekspertów Schwarzkopf Professional i Henkel

Kiedy?

Gdzie?

O której?

Środa, 18.05.2022

Online

18:00

APLIKUJ, JEŚLI

Studiujesz lub jesteś świeżo po studiach na kierunkach: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia, Psychologia Biznesu, Finanse i Rachunkowość lub jesteś zainteresowana/wany szeroko pojętym marketingiem

Masz umysł i oczy szeroko otwarte… na wiedzę

Chcesz, aby drzwi perspektyw stanęły przed Tobą otworem

POZNAJ EKSPERTÓW

JAREK SZENDERA

Zawsze zaskoczony tym, kiedy myśli o tym, ile lat przebywa w jednej firmie, ale wynika to z tego, że bardzo lubi swoją pracę i uważa ją za najfajniejszą w organizacji. Działa na trzech płaszczyznach i zajmuje się (o dziwo!) profesjonalnymi produktami do włosów:

- W międzynarodowym marketingu, odpowiadając za Brand Development i prowadząc międzynarodowe projekty dla Authentic Beauty Concept

- Lokalnie, prowadząc poprzedni Authentic Beauty Concept oraz będąc szefem działu szkoleń i edukacji

MAGDALENA WIECZOREK

Ekspertka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych przedsiębiorstwach. W Henkel Polska kieruje działaniami marketingowymi marek Schwarzkopf Professional i jest członkiem międzynarodowych grup projektowych zarządzających działaniami strategicznymi marek w skali globalnej. Doradca w praktyce strategii oraz budowania brand equity. Ekspertka w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli Sensu Istnienia Marki. Laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018 i 2019.

International Brand Development Manager & Professional Partner Services Manager w Henkel

Head of Marketing w Schwarzkopf Professional

CZYM JEST IMPACT ACADEMY?

Rynkowa świadomość. Podążanie za trendami lub wręcz ich wyznaczanie. Budowa silnej, niezależnej marki, która odnajduje się na wielu płaszczyznach branży. Tym zajmujemy się w Henkel od 1876 roku, czyli od momentu powstania firmy. I tą właśnie, tworzoną od 140 lat merytorykę, połączoną z niesłabnącym biznesowym zacięciem, chcemy przekazać kolejnym pokoleniom. Przede wszystkim tym, które swoje kariery właśnie zaczynają.


Henkel Impact Academy to nie tylko okazja do zrozumienia zasad funkcjonowania rynku w każdym jego aspekcie. To nie tylko szansa na pierwsze zawodowe doświadczenia. To przede wszystkim poszerzenie i zmiana perspektywy. To inne, NOWE spojrzenie na otaczający nas i ciągle ewoluujący świat marki.


Seria cyklicznych webinarów skierowanych do studentów ma na celu zwiększyć świadomość środowiska akademickiego w tematach, o które na uniwersyteckich salach trudno.

Henkel Impact Academy

Czym jest zrównoważony marketing?

Jak uważasz - czym dokładnie?

  • Chcesz wiedzieć, jak rozwija się brand, który zostaje w świadomości konsumenta na lata
  • Zależy Ci przy tym na faktach, liczbach i statystykach, podanych jednak w zajmujący, niekonwencjonalny sposób
  • Pragniesz poznać ludzi, dla których doskonałość pracy to pasja, ale też nieprzerwanie realizowana misja?

Wpłyń na swoją przyszłość razem z Henkel Impact Academy i… wypłyń na szerokie wody kariery. Cała naprzód!

  • Wyzwaniami i szansami branży
  • Kontekstem ekologicznym, finansowym i społecznym
  • Marketingiem zorientowanym na klienta
  • Odpowiedzią na pytanie, kim jest współczesny zrównoważony konsument
  • Przykładem idealnie przeprowadzonej zrównoważonej strategii marketingowej. Rzecz jasna na podstawie działań Schwarzkopf Professional

A zatem…

Trend czy must-have?

Must-have czy trend?

Aplikuj, a odpowiedź ze strony specjalistów w swoim fachu uzyskasz już niebawem.

  • Wielowymiarową odpowiedzialnością firmy za produkt pod kątem sprzedażowym i wizerunkowym?
  • Umiejętnością odpowiedniego wyważenia tego, co i jak komunikować?
  • Traktowaniem konsumenta z pełnym zrozumieniem, z naciskiem na połączenie przejrzystości, konsekwencji, skromności i wiarygodności przekazu?

A może pojęcie takie jak zrównoważony marketing w praktyce nie istnieje lub ze względu na specyfikę rynku po prostu nie ma racji bytu?


Tajemniczą naturę zjawiska postaramy się rozwikłać (wspólnie z zastępem rynkowych ekspertów) już 18 maja o godz. 18:00 - w trakcie drugiego webinaru z serii Henkel Impact Academy: pt. Zrównoważony marketing - trend czy must-have współczesnych przedsiębiorstw?


Czym jeszcze zajmiemy się podczas zbliżającego się spotkania?

Dołącz już dziś!