HENKEL

IMPACT

ACADEMY

powered by Schwarzkopf PRO

Trendy a innowacje, czyli pełen fokus na rozwój marki

DLACZEGO WŁAŚNIE MY?

Dowiesz się tego, czego o rynku nie powie Ci nikt inny

Spotkasz liderów branży z wieloletnim stażem

Zyskasz bezcenne doświadczenia

Być może odpowiesz na pytanie o pomysł na zawodową przyszłość

Nie będziesz się nudzić.

Z całą pewnością!

Kiedy?

Gdzie?

O której?

Wtorek, 15.11.2022

Online

18:00

APLIKUJ, JEŚLI

Studiujesz lub jesteś świeżo po studiach na kierunkach: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia, Psychologia Biznesu, Finanse i Rachunkowość

Jesteś osobą energiczną, poszukującą nowych wyzwań

Masz umysł i oczy szeroko otwarte… na wiedzę

Myślisz o pracy w Henkel Polska

Chcesz, aby drzwi perspektyw stanęły przed Tobą otworem

CZYM JEST IMPACT ACADEMY?

Rynkowa świadomość. Podążanie za trendami lub wręcz ich wyznaczanie. Budowa silnej, niezależnej marki, która odnajduje się na wielu płaszczyznach branży. Tym zajmujemy się w Henkel od 1876 roku, czyli od momentu powstania firmy. I tą właśnie, tworzoną od 140 lat merytorykę, połączoną z niesłabnącym biznesowym zacięciem, chcemy przekazać kolejnym pokoleniom. Przede wszystkim tym, które swoje kariery właśnie zaczynają.


Henkel Impact Academy to nie tylko okazja do zrozumienia zasad funkcjonowania rynku w każdym jego aspekcie. To nie tylko szansa na pierwsze zawodowe doświadczenia. To przede wszystkim poszerzenie i zmiana perspektywy. To inne, NOWE spojrzenie na otaczający nas i ciągle ewoluujący świat marki.


Seria cyklicznych webinarów skierowanych do studentów ma na celu zwiększyć świadomość środowiska akademickiego w tematach, o które na uniwersyteckich salach trudno.

Henkel Impact Academy

Innowacyjność marki, czyli…

Jak firma powinna postępować w dobie ciągle zmieniających się wzorców, wpływów i oddziaływań? Gdzie tak naprawdę szukać odpowiedniego rozgraniczenia między tym, co na czasie, a tym, co dopiero będzie zyskiwać popularność? Jak odnaleźć się w natłoku bodźców, pomysłów i informacji?


Każdym z powyższych tematów w kontekście budowy i kreowania brandu zajmiemy się już 15 listopada o godz. 18:00, podczas kolejnego webinaru z serii Henkel Impact Academy.


Trendy a innowacje, czyli pełen fokus na rozwój marki to przede wszystkim szereg zajmujących kwestii dotyczących samej idei rozwoju marki w oparciu o analitykę, biznesową i brandową intuicję, a także - rzecz jasna - dobry gust ;)


Wspólnie rozwiążemy rynkowe zagadki takie jak:

  • Chcesz wiedzieć, jak rozwija się brand, który zostaje w świadomości konsumenta na lata
  • Zależy Ci przy tym na faktach, liczbach i statystykach, podanych jednak w zajmujący, niekonwencjonalny sposób
  • Pragniesz poznać ludzi, dla których doskonałość pracy to pasja, ale też nieprzerwanie realizowana misja?

Wpłyń na swoją przyszłość razem z Henkel Impact Academy i… wypłyń na szerokie wody kariery. Cała naprzód!

  • Czym jest innowacja i jaki jest proces jej powstawania?
  • Jak wzbudzić innowacyjność?
  • Trend vs moda
  • Dlaczego obserwacja i rozpoznawanie trendów ma znaczenie?
  • Analiza trendów 2022 roku
  • Jakie narzędzia pomagają w tworzeniu innowacji na podstawie analizowanego trendu?

Aplikuj i spójrz w nowy sposób na marki, które wybierasz, ich wizerunek oraz innowacyjne rozwiązania! To wszystko zbyt piękne, by mogło być prawdziwe? Zobacz sam(a) już 15 listopada!

POZNAJ EKSPERTÓW

MAGDALENA WIECZOREK

Ekspertka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych przedsiębiorstwach. W Henkel Polska kieruje działaniami marketingowymi marek Schwarzkopf Professional i jest członkiem międzynarodowych grup projektowych zarządzających działaniami strategicznymi marek w skali globalnej. Doradca w praktyce strategii oraz budowania brand equity. Ekspertka w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli Sensu Istnienia Marki. Laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018 i 2019.

Head of Marketing w Schwarzkopf Professional

Dołącz już dziś!